Recent comments

Friss Hírek

Jó kis párosítás lett

A Roma a tízszeres BL győztes Real Madriddal játszik majd a BL nyolcadöntőjében és Garcia a sorsolás után megpróbált a pozitívumokra koncentrálni.

 
"Együtt néztük a sorsolást. Ami engem illet, szerintem ez jó kis párosítás lett. Jó dolog egy olyan csapattal szemben megmérettetnünk magunkat, amelyik a BL egyik favoritja."- kezdte a sorsolás után Garcia.

"Igazán vakmerő tettre lesz szükség ahhoz, hogy bejussunk a negyeddöntőbe. Remélem, hogy az Olimpico meg fog telni február 17-én."

"Már régebben is mondtam, de elmondom újra, nagyon fontos az, hogy megteljen a stadion. Két évig folyamatosan teli Curva Sud-ot tapasztaltam."

A csoportkörben a Roma a Barcelona révén Lionel Messi ellen játszhatott, most pedig Cristiano Ronaldo lesz az egyik legnagyobb sztár.

"Ez az, amiért mi a BL-ben vagyunk, hogy a legjobbakkal nézzünk szembe. Ennek itt Rómában mindenki nagyon örül."

"Jelen pillanatban csak egy barátságos meccsen láttuk a Real játékosait, de a februári meccs teljesen más lesz és a játékosaimnak mindenképpen hőstettre lesz szükségük ahhoz, hogy továbbjussanak. Az egyik célunk elértük már, innentől teljesen normális, hogy egy erős csapattal kerültünk szembe. Itt vagyunk a legjobb 16-ban, tehát itt mindenki erős már. Aztán persze vannak favoritok még így is, mint a Barcelona, a Bayern, a PSG és a Real." 


forrás: asroma.hu