Recent comments

Friss Hírek

A játékosaim elhivatottak a kemény munka irányába

Paulo Sousa a calciomercato.com-nak nyilatkozott arról, hogy miért választotta az olasz bajnokságot és eddigi tapasztalatairól is beszélt. 


A Fiorentina tetszetős játékkal igyekszik egyre magasabbra törni a Serie A-ban, melyben nagy szerepe van a portugál mesternek.

„Nyáron sokkal több edzőtáborozást szerettem volna beütemezni, de már meg voltak, hogy hol és kivel fogunk játszani, így alkalmazkodnom kellett” – osztotta meg első tapasztalatait Sousa a hírportállal.
„Az első naptól kezdve folyamatosan azt tapasztalom, hogy a játékosaim elhivatottak a kemény munka irányába. Ez pedig nagyban hozzájárult ahhoz, hogy ott tartsunk ahol. Minden eddigi eredményünk a közös erőfeszítéseinknek köszönhető, és hogy mindenki képes a saját önös érdekét félretenni egy nagyobb célért, nevezetesen a csapatért. Ez olyan alapokat ad, melyre magabiztosan építkezhetünk, és így egyre jobbak lehetünk” – mutatott rá a pozitív élményeire a portugál edző.

„Nikolát (Kalinic) már akkor kiszúrtam magamnak, amikor még Angliában edzősködtem. Amikor még a Blackburn Rovers-hez igazolt, akkor túl sokat vártak tőle, ez pedig neki, akkor sok volt. Megesik a labdarúgás világában, hogy nem ott teljesedsz ki, ahol azt várod. Én azonban végig figyelemmel követtem a 
játékát.”

A Napoli edzőjével, Maurizio Sarrival ellenétben Sousa igenis szeretné, ha a Fiorentina játékosai és szurkolói nagyokat álmodnának.

„Azért dolgozunk nap, mint nap, hogy jól játszunk és örömöt okozzunk a szurkolóinknak. Utóbbiak a hihetetlen szenvedélyük miatt, mely a labdarúgáshoz köti őket  megérdemlik, hogy sikereket éljenek át. Én mindig a realitások embere voltam, de a szenvedély olyan erő, melynek motiváló értékét nem becsülhetjük le. Szurkolóinkból pedig ez árad a játékosok felé.”

„Az egyik legfőbb indoka, hogy Olaszországba szerződtem az volt, hogy megmérettessem magamat néhány zseniális edzővel. A taktikák folyamatosan alakulnak és az ezekhez való alkalmazkodás alapvető hívó szóval bír számomra” – beszélt a motivációjáról Sousa.

forrás: azzurri.co.hu