Recent comments

Friss Hírek

Köszönöm Roma!

A holland középpályás elismerte, nagyon sokat köszönhet a fővárosi együttesnek, amiért ilyen hosszú ideig mellette állt ebben a nehéz időszakban.

 
Strootman térdét az év elején harmadszor operálták meg és ezzel szinte az egész tavalyi szezont is ki kellett hagynia.

"Érzem, hogy teljesen mellettem áll a klub."- kezdte egy interjúban Strootman.

"Az első műtét óta mostanáig folyamatosan támogattak, a vezetőség, az edzők és a csapattársaim...mindenki, aki érintett a klubnál. A szurkolók is, nagyon sokat kaptam tőlük, különösen a nagyon nehéz időszakban, amikor újabb műtét elé néztem."

"Ez a sok támogatás nagyon jól esett, hatalmas önbizalmat és erőt adott a visszatéréshez. Amikor megkapsz minden támogatást az orvosi stábtól, az nagyon sok erőt ad, ők pedig tudják a módját, hogy miként csináljanak belőlem újra focistát, ez pedig nagyon fontos."

"Hogy mikor fogok visszatérni? Három hónap eltelt az utolsó műtét óta és eddig minden nagyon jól alakult. Meg kell majd nézni, hogy hol tartunk négy hónap után és csak azt követően tudom majd megmondani, hogy mikor tudom elkezdeni az edzést a többiekkel. Jelen pillanatban ezt nehéz megmondani."

"Jól érzem magam, fit vagyok és magabiztos. Szerintem ez fontos. A műtét előtt nem éreztem ilyet. Köszönet a szurkolóknak, amiért ilyen sokan mellettem voltak."

Strootman ezzel a térdsérüléssel már-már történelmet ír, annyira hosszan elhúzódik.

"Szerintem nagyon fontos, hogy az egészet a legelejéről lássuk. A franciák elleni barátságos meccsen történt, hogy a jobb térdem miatt cserét kértem. Nem akartam a szükségesnél többet kockáztatni, ezért inkább elhagytam a pályát. Három nappal később a Napolival játszottunk. Én is kezdtem, minden rendben volt, aztán egy szerencsétlen szerelés után elvesztettem az egyensúlyom és elszakadt a térdszalagom. Azt hiszem 8 hónap kellett a visszatéréshez, amikor idegenben a Fiorentina ellen játszottunk. Leszereltek, de a jobb térdem megint éreztem. Különösebb fájdalom nélkül hagytam el a játékteret, de a térdem nem éreztem stabilnak. Az MRI károsodást mutatott ki és meg kellett műteni, hogy lássuk mi történt."

"A műtét során a porcoknál újabb problémát fedeztek fel, ami súlyosabb volt a vártnál és ez nagyon sokkolt."

"Fogtuk az összes vizsgálati eredményt és körbenéztünk Európában, először itt Olaszországban, majd Hollandiában annak érdekében, hogy választ kapjunk. A vége pedig az lett, hogy újra meg kellett műteni a lábam."

"Már nagyon közel voltam ahhoz, hogy újra a csapattársaimmal legyek és hogy nem sikerült, az hatalmas visszalépés volt számomra, mentálisan nagy kihívás elé állított."

"Most három hónappal vagyunk a műtét után és újra edzésben vagyok. Az kell mondjam, hogy sokkal jobban vagyok. Remélem, hogy hasonlóan eljön hamarosan a rehabilitációm utolsó lépése és aztán gyorsan csatlakozhatok a többiekhez. Egy futballista nem is akarhat mást és ez hiányzott nekem az elmúlt két évben a legjobban. Azon dolgozom, hogy újra a csapattal legyek és szerencsére ebben mindenki maximálisan támogat."

"A napjaimat egy olyan játékossal töltöm, akinek hasonló műtéte volt, mint nekem, ő pedig Elio Capradossi. Együtt dolgozunk, együtt edzünk és a napok során kicsit versengünk is. Ez teszi a dolgos hétköznapokat elviselhetőbbé, ha kicsit szórakozunk is." 


forrás: asroma.hu