Recent comments

Friss Hírek

Két évig dolgoztam a stadion-projekten

Barbara Berlusconi, a Milan vezérigazgatója szerint a csapat nem engedheti meg magának, hogy az előző két évhez hasonlóan a következő szezonban se induljon a nemzetközi porondon.

 
Silvio Berlusconi pénteken délután lányával – aki a klub vezérigazgatója – meglátogatta a csapatot Milanellóban.

“Nem engedhetjük meg magunknak, hogy ismét kihagyjuk a nemzetközi porondot és a Bajnokok Ligáját. A csapat újjáépítéséhez türelemre van szükség és időt vesz igénybe, de én továbbra is magabiztos vagyok. Az öltözőben jó a légkör és a játékosok nagyon motiváltak. Természetesen a szív egy rossz eredmény esetén szomorú, de mint ahogy már említettem, optimisták vagyunk. Az ifjúsági szektor nagyon fontos és szeretném megdicsérni Filippo Gallit, aki fantasztikus munkát végez az utánpótlásban. Az eredmények most kezdenek látszani.” – mondta Barbara Berlusconi a MilanNews-nak.


“Új stadion? Számomra hatalmas csalódás, hogy leállítottuk a stadion-projektet, amin két éven keresztül dolgoztam. Ez fordulópont lett volna számunkra. Különböző okok miatt stratégiát változtattunk. Most a régi és kedves San Siróban vagyunk, amely egy történelmi létesítmény Milánóban. Nehezebb felújítani egy stadiont, mint építeni egy újat. Jelen pillanatban átlagosan 31 ezren látogatják a hazai mérkőzéseinket és szeretnénk, ha ez a szám a következő 4 évben elérni a 40 ezret. Ehhez sok munkára és együttműködésre van szükség.”

forrás: acmilan.hu