Recent comments

Friss Hírek

YANGA-MBIWA: Nyerni jöttem!

Sajtótájékoztató keretében mutatták be a Roma legújabb igazolását, Yanga-Mbiwát.

 
A francia védő az angol Newcastle United-től érkezett kölcsönbe az utolsó pillanatban és a Romában a 2-es mezt fogja viselni.

"Nagyon örülök annak, hogy itt lehetek a Románál és valami pluszt adhatok hozzá a csapathoz. Az edző ismer engem és pedig a maximumot szeretném kihozni magamból."- kezdte a sajtótájékoztatót a védő.

"Én már ismertem Rudi Garciát, amikor még Franciaországban voltam és ő volt az egyik legjobb. Meggyőzött engem arról, hogy szerződjek a Romához és nagyon éhes vagyok a sikerre."

"Az edző és a csapat rendelkezésére állok és ha a védelem jobb oldalán kell játszanom, akkor örömmel teszem azt, igaz én alapból belső védő vagyok. Természetesen szeretnék visszatérni a válogatottba is és ha egy ilyen remek csapatban, mint a Roma folyamatos játéklehetőségem lesz, akkor sokkal nagyobb lesz az esélyem újra válogatottnak lenni."

"Sajnos az angol kitérőm ne úgy sikerült, ahogy gondoltam előre, talán azért, mert ők teljesen másképpen látják a futballt. Azért is jöttem ide, hogy bebizonyítsam, a Premier League-ben eltöltött időszak csak egy hiba volt." 


forrás: asroma.hu