Recent comments

Friss Hírek

GOMEZ: Tudom, hogy javulnom kell

Mario Gomez kijelentette, hogy tud nyomás alatt játszani és hamarosan a régi Mario lesz. 


A német válogatott csatárnak eddig nem sikerült gólt szereznie a bajnokságban, sajnos a Fiorentina is gólképtelen maradt.
 
,,Nem lőttem gólt az előző két meccsen és azt mondhatom, hogy a szurkolók nem az igazi Mario Gomezt látták a szezonban.

Hozzá vagyok szokva a nyomáshoz és a kritikákhoz. Ha szerzek 2-3 gólt, akkor mindenki rólam beszél.

Tudom, hogy javulnom kell és, hogy a Genoa elleni mérkőzésen legalább egy helyzetet értékesíteni kellett volna, de ilyen a futballisták élete, nem aggódom.

A lehető leghamarabb gólt akarok szerezni és biztos vagyok benne, hogy ez rövid időn belül megtörténik. Mindenesetre nekem a csapat számít, ezért is akarok gólt szerezni, mert a csatár feladata."

Giuseppe Rossi sérülése miatt nagyobb a nyomás Gomez játékán, hisz az olasz támadó 4-5 hónapig biztosan nem léphet pályára.

,,Már egy éve itt vagyok, de sajnos a sérülések folyamatosan jelen vannak. Először én, azátn Pepito, majd újra ő.. Sajnálom őt, mert remek srác. Remélem mielőbb visszatér." - mondta Mario Gomez.

forrás: fiorentina1926.gportal.hu