Recent comments

Friss Hírek

MAZZARRI: Leégtünk, vállalom a felelősséget

Walter Mazzarri, az Internazionale labdarúgócsapatának vezetőedzője elmondta, vállalja a felelősséget a Cagliaritól elszenvedett csúfos vereségért.


„Nem változtattam a kezdőcsapaton, ez hiba volt, a vereségért vállalom a felelősséget” – mondta a Sky Sport Italiának Walter Mazzarri, az Inter vezetőedzője, miután csapata megdöbbentő, 4–1-es vereséget szenvedett otthon a Serie A 5. fordulójában a Cagliaritól.

„Fekete nap a mai, nincs jobb szó, a csapatom leégett. Úgy tűnt, a játékosok remek formában vannak, nem figyeltem eléggé, és olyanokat is a kezdőben hagytam, akiknek ez sorozatban már a harmadik, negyedik meccse volt. Ez meg is látszott a játékunkon. Rosszul kezdtünk, a kiállítás után pedig teljesen szétestünk. Egy tapasztalt csapat innen még felállhatott volna, mi kaptunk négy gólt az első félidőben…” – értékelt a milánóiak edzője a találkozó után. 

Az Inter ezzel a vereséggel újabb pozíciót veszített, és visszacsúszott a tabella ötödik helyére, a Sampdoria és az Udinese mögé.

„Nemanja Vidics az egyik olyan játékos, akit túl sokat »használtam«. Engem is meg lehet érteni, ő igazi vezér a pályán, természetesen nem akartam kihagyni. Egy biztos, megtanultam a leckét, rotálni kell” – tette hozzá Mazzarri.

forrás: NSO