Recent comments

Friss Hírek

MÉNEZ: Jobb külföldinek lenni a PSG-nél

A Paris Saint-Germaint a nyáron elhagyó Jérémy Ménez szerint a külföldi futballisták helyzete jobb a párizsi klubnál.


"A PSG 8 millió euróért vett meg az AS Romától 2011 nyarán. Jól teljesítettem az első két szezonomban, a legutóbbiban már kevésbé, de így is döntő fontosságú voltam" - így az AC Milanban futballozó 27 éves támadójátékos a France Footballnak adott interjújában.

"Statisztikailag több másik PSG-játékos előtt járok, ráadásul bekerültem a klub történelmébe azáltal, hogy a Lyon elleni gólommal vált biztossá 2013-ban a bajnoki címünk. Összehasonlítva egyesekkel, nézve az árukat, nem rossz, igaz?"

"Manapság talán jobb külföldinek lenni a PSG-nél. Lucas, aki két éve van a csapatnál, csak három gólt szerzett, de hát 40 millió euróval többe került, mint én, plusz brazil, így hát nem számított, hogy francia és párizsi játékos vagyok. Nincsen Twitter- vagy Instagram-oldalam, ahol bejegyzéseket és szép képeket küldök. Nem filmezem magam a közösségi oldalak kedvéért, és azt sem mondom, hogy 'Long live Paris! Long live Paris!' azért, hogy lájkoljanak. Én nem vagyok ilyen. Ez azonban messze nem azt jelenti, hogy én nem szeretem a klubot, csak egyszerűen nem játszom meg magam. Sok futballista nyilvánosan közzétesz ilyeneket, csak hogy megszerettessék magukat."



forrás: sport365..hu