Recent comments

Friss Hírek

INZAGHI: Bíztam a csodában

Mint arról már beszámoltunk, a Juventus 1–0-s sikerével zárult az olasz élvonalbeli labdarúgó-bajnokság (Serie A) harmadik fordulójának rangadója.


A Milan vezetőedzője, Filippo Inzaghi pontszerzésben reménykedett, de elismeri, hogy jobb csapattól kaptak ki.


„Bosszús vagyok, mert bíztam benne, hogy felérünk Európa egyik legerősebb csapatának szintjére. Csalódottsággal tölt el bennünket a vereség, de ha figyelembe vesszük, hogy a legutóbbi három idény olasz bajnokával találkoztunk, amely az ezt megelőző szezonban majd' ötven ponttal szerzett többet nálunk, akkor be kell látnom, hogy túl nagyok voltak az elvárásaim” – vélekedett Inzaghi.

„Reménykedtem a csodában, hogy megverjük a Juventust, és erre meg is volt a lehetőségünk. Ha továbbra is keményen dolgozunk, biztos vagyok benne, hogy hamarosan képesek leszünk bravúrokra. Hogy őszinte legyek, tudomásul kell vennünk: ezen a meccsen a Juventus volt a jobb csapat” – ismerte el a korábbi olasz válogatott csatár.

forrás: NSO