Recent comments

Friss Hírek

ALLEGRI: Ez a győzelem nem az elégételről szólt

Az egykori csapata ellen győzelmet arató Massimiliano Allegri visszafogottan nyilatkozott  a mérkőzés lefújását követően.


"Úgy vélem, hogy jó mérkőzés volt. A Milan védekezett, míg mi számos gólszerzési lehetőséget dolgoztunk ki, s némi kockázatot vállaltunk a kontrák révén, azonban összességében meglehetősen jól irányítottuk a mérkőzést." - nyilatkozta Allegri a Sky Sport Italianak.

"Egy utazásra indultunk, s az idő előrehaladtával javulni fogunk. Számos dolog van, amit meg kell szilárdítanunk, s amiben javulhatunk, de a játékosok jól uralták a labdát a vezetés megszerzését követően, s tetszett a hozzáállásuk. Alig vállaltunk kockázatot, s ez fontos dolog."

"Azután, hogy három és fél évet töltöttem a Milannál, közösen megélve az érzelmeket, az intenzív pillanatokat és a győzelmeket, elképzelhetetlen lett volna, hogy ez egy hétköznapi mérkőzés legyen."

"Mindazonáltal ez egyáltalán nem az elégtételről szólt. Most a Juventus edzője vagyok. Elveszíttetünk itt egy Scudettót Milánóban, a Juventusszal harcolva, s annak ellenére, hogy eladtunk olyan játékosokat, int Zlatan Ibrahimovic vagy Thiago Silva, komoly eredményeket értünk el."

"A Milan fontos lépcsőfokot jelentett a pályafutásomban, s továbbra is nagyon szeretem ezt a klubot. Most a Juventusnál vagyok, s arra összpontosítok, hogy a Juventusszal győzzek."

"Szerencsésnek érzem magam és büszke vagyok a pályafutásomra, hiszen nem adatik meg mindenkinek, hogy a Milant és a Juventust is irányítsa."

Allegrit megkérdezték a kirobbanó formában teljesítő Téveztről, valamint Pogbáról is.

"De Jong gyakorlatilag emberfogásban tartotta Tévezt, így azt mondtam neki, hogy mozogjon inkább a szélre, hogy területet nyisson Pereyra előtt. A második félidő elején kicsit túl szó szerint vette mindezt. Próbáltuk megkerülni De Jongot, nem hagyva túl sok biztos pontot a Milannak."

"Nagyon ideges lettem Pogbára, mivel kivételes képességekkel rendelkezik, s ebből nem mutatott meg mindent. Még csak huszonegy éves, s van ideje, azonban sokkal többre lenne képes."

forrás: juventuz.blog.hu