Recent comments

Friss Hírek

Motta: Reméltem, hogy újra behívnak

A PSG játékosa, aki egykor a Genoát és az Intert erősítette, behívót kapott Prandellitől a soron következő két világbajnoki selejtezőre, Bulgária és Csehország ellen. 


Ennek ürügyén elmondta, még akár az is megtörténhet, hogy visszatér Olaszországba, illetve beszélt még  a Napoliról, a Világbajnokságról, és Verrattiról is.

„Boldog vagyok, hogy a keret tagja lehetek. Reméltem, hogy újra behívnak.”-  mondta Motta, aki az Eb-n még válogatott volt (meg is sérült a döntőben), azóta viszont nem nagyon képviselte Olaszországot.

„Nem igazán gondolok a nyári Világbajnokságra – csak a következő meccsekre koncentrálunk.”

„Nem tudom, hogy visszatérek-e a Serie A-ba. nem beszéltem az ügynökömmel. Boldog vagyok a PSG-nél, de ki tudja, mi fog történni?” 

Majd hazája bajnokságáról kérdezték (ez mondjuk nem egyértelmű, Brazíliában született, és honosított játékos, de csak az első klubja ottani, 17 évesen már a Barcelona B játékosa volt):

„A Juventus a liga legerősebb csapata idén, de a Napoli is sokat erősödött. Benítez a megfelelő csapatnál van, itt sokat elérhet.”

„Verratti? Tavaly sokat fejlődött, mint játékos és mint ember. A világ egyik legjobbja lehet.” – zárta a csapattársáról beszélve. 

Azt nem mondta, hogy Verratti is visszajönne…

forrás: azzurri.co.hu