Recent comments

Friss Hírek

Mazzarri: Büszke vagyok a teljesítményünkre

Nem bírt egymással az Internazionale és a Juventus a 222. Derby d'Italián, miután a milánóiak argentin támadójának, Mauro Icardinak a 73. percben szerzett góljára két perccel később a torinóiak chilei középpályása, Arturo Vidal válaszolt.


„Szilárd csapat ellen játszottunk, különösen az első félidőben. A szünet után hajtottunk a győzelemért, ami nagy dolog annak tükrében, hogy ilyen rövid ideje vagyunk együtt” – elemzett Walter Mazzarri, a milánóiak vezetőedzője.

„A Genoa és a Catania ellen is jók voltunk, és bár minden tiszteletem az övék, egyikőjük sem a Juventus szintje. Szerettem volna, ha megközelítjük azt a játékunkat, amit az első két meccsen mutattunk. Büszke vagyok arra a teljesítményre, amit a szezon ezen szakaszában nyújtunk” – mondta a tréner, aki a játékvezető ténykedésével nem kívánt foglalkozni, de megítélése szerint Vidal nem szabályos körülmények között egyenlített, sőt a szünetben lecserélt Stephan Lichtsteinernek meg kellett volna kapnia a második sárga lapját.


A kék-feketék gólját szerző Icardinak fülsiketítő élményben volt része, miután megszerezte első gólját tétmeccsen az Inter színeiben.


„Csodálatos, hogy a Juventus ellen találtam be először. A szurkolók hangja hihetetlen volt, amikor a labda a kapuba került. Nagyon hangosak voltak. Remélem, hogy folytatjuk, amit elkezdtünk. Természetesen minden évben szeretnék gólt szerezni a Juve ellen” – nyilatkozta az argentin csatár.

forrás: NSO