Recent comments

Friss Hírek

Matri: Különleges érzés...

Alessandro Matri különlegesnek érzi, hogy újra az AC Milan játékosa lehet, miután a Juventus és a Rossoneri a múlt pénteken megegyezett egymással a támadó átigazolását illetően.


Az olasz csatár 83 mérkőzésen 29 alkalommal zörgette meg az ellenfelek hálóját zebracsíkos mezben, azonban a napokban torinói karrierje véget ért, és Milánó piros-fekete részére költözött, ahol ifi éveit is töltötte.

A 29 éves támadó a La Gazetta dello Sport kérdéseire válaszolva elmondta, nagyon izgatott, hogy visszatérhet a San Siróba és reméli, másodjára már jobban fog teljesíteni régi-új csapatában.

"Már 10 éve volt (amikor utoljára a Milanban játszottam), azóta pedig rengeteg tapasztalatot szereztem máshol." - mondta Matri.

"Különleges érzés visszatérni oda, ahol felnőttél. Az már csak ráadás, hogy olyan edző kezei alatt dolgozhatsz, akivel már volt dolgod, szóval sok a pozitív tényező."

Matri a Cagliarinál robbant be a köztudatba, ahol szintén jelenlegi edzőjével, Massimiliano Allegrivel dolgozott együtt, most pedig a szárd csapat ellen fog debütálni a lombard klub színeiben.


"Allegri ismer engem és segíteni fog a beilleszkedésben, ennek ellenére nem élvezek kiváltságos státuszt csupán amiatt, mert 10 év után visszatértem ahhoz a csapathoz ahol nevelkedtem."


"Nem várom azt hogy többet játsszak a Milanban, mint a Juventusban. Persze remélem, hogy még is így lesz, de bármilyen körülmények között a csapat rendelkezésére állok."
- vélekedett a csatár.

forrás: juventuz.blog.hu