Recent comments

Friss Hírek

Laczkó: Máshonnan is kerestek, de ez tűnt a legjobbnak

Laczkó Zsolt elmondta, voltak más ajánlatai is, de örül, hogy Padovába igazolhatott, mivel szereti Olaszországot és egy olyan klub vitte el, amelynek komoly céljai vannak.


A labdarúgó amiatt is boldog, hogy magyar csapattársa lesz Feczesin Róbert személyében. 

 A Sampdoriát otthagyó védő így kommentálta klubváltását:

– Egy évvel ezelőtt az utolsó pillanatban dőlt csak el a sorsom, már a válogatottal készültem, amikor megtudtam: a Vicenzában folytatom. Most nyugisabb volt a helyzet… Komolyra fordítva: örülök, hogy megoldódott az ügyem! A nyarat a Sampdoriával dolgoztam végig, úgy edzettem, úgy készültem, hogy amennyiben lesz esélyem bekerülni a csapatba, boldogan maradok. De nagyon sokan voltunk, láttam, hogy nem rám épül majd a védelem. Én pedig játszani akarok! Volt több ajánlatom is, más országokból is kerestek, de a padovai lehetőség tűnt a legjobbnak. Olaszország, olyan klub, amelynek célja van, és hisz bennem. Barátokat hagytam Genovában, ugyanakkor örülök, hogy Feczével egy csapatban futballozhatok a jövőben. Biztos, hogy nagy segítségére leszünk egymásnak.

Elsősorban a védelemben számolna velem a Padova, de van, hogy öt középpályással futballozik a gárda, és akkor elképzelhető, hogy a szélen lépek majd pályára. Amúgy nekem mindegy, hol vet be az edző, a lényeg csak az, hogy folyamatosan játékban legyek, mert akkor hiszem, hogy segítségére leszek a válogatottnak – fogalmazott.

forrás: csakfoci.hu