Recent comments

Friss Hírek

Kaká: Ez az, amire szükségem van!

Az olasz mercato végére kétség kívül Ricky Kaká tette fel a pontot azzal, hogy négy év után visszatért a Serie A-ba, és szeptembertől újra Milan-mezt ölt magára.


Habár minden idők negyedik legdrágább játékosa karrierje vége felé jár, biztosan sok örömöt fog még okozni a Rossoneri szimpatizánsainak. 

A 31 éves támadó középpályás a Sky Sport Italia riporterének mesélt az örömteli visszatéréséről.  

„Annyira izgatott vagyok, csodálatos, hogy ennyi ember várt engem, köztük sok barátom is, ez az, amire szükségem van. Hogy mit várok az előttem álló időszaktól? Megannyi örömteli pillanatot. Már olyan sok közös örömöm volt a Milannal, de remélem, hogy ezekkel a nagyszerű fiatal csapattársakkal még több sikert fogunk elérni. A mostani kicsit más helyzet, mint korábban, hiszen most én vagyok az egyik legidősebb játékos a klubnál.”

„Mit üzenek a szurkolóknak? Nagyszerű dolgokat fogunk együtt véghezvinni.” – mondta Kaká, aki a bemutatását követően visszarepült Madridba, hogy a családjával együtt szerdán végleg Milánóba költözzön.

forrás: azzurri.co.hu