Recent comments

Friss Hírek

Sydney: Del Piero a Pool ajánlatát is elutasította


A szeptemberben a Sydney FC labdarúgócsapatához igazoló Alessandro Del Piero a La Gazzetta dello Sportnak adott nyilatkozatában elárulta, a Liverpool ajánlatát is visszautasította, mielőtt aláírt az ausztrálokhoz.


A „vörösök" az átigazolási időszak hajrájában Del Pieróval kívánták pótolni a West Ham Unitednek kölcsönadott Andy Carrollt, ám az olasz támadó elutasította az ajánlatot.

„Miért mondtam nemet a Liverpoolnak? A Sydneyvel már előrehaladott tárgyalásokat folytattunk, továbbá eszembe jutott a Heysel-tragédia is" – emlékezett vissza az 1985 májusában bekövetkezett brüsszeli stadionkatasztrófára Del Piero. Mint emlékezetes, a Juventus–Liverpool BEK-döntőben ledőlt a Heysel Stadion egyik támfala, amelynek következtében harminckilenc, többségében olasz drukker vesztette életét.

„A Juventus és a Liverpool képes lett volna újjáépíteni a kapcsolatot, de sokak számára ez örökké emlékezetes tragédia marad. Szeretném megköszönni az összes klub érdeklődését, de úgy gondolom, jó döntést hoztam."

A 37 esztendős világbajnok támadó visszaemlékezett a Juventusnál eltöltött 19 évére is.

„Még mindig rossz a szájízem, hogy búcsút intettem a Juvénak. Másfél évvel ezelőtt nem tudtam volna elképzelni, hogy ez meg fog történni, de a dolgok változnak. 

Elégedett vagyok azzal, amit a Juventusnak tudtam adni" – zárta gondolatait a torinói klub ikonja.


NSO.hu