Recent comments

Friss Hírek

Allegri: Boldog vagyok, hogy nyertünk


Massimiliano Allegri örül a sikernek a Genoa ellen, amelyért egy nehéz környezetben kellett megvívni. “Ez egy megérdemelt győzelem volt és azt hiszem az eddigi túl kemény kritikákat figyelembe véve a csapat megmutatta a pályán. Betalálhattunk volna az első félidőben is már és volt néhány vitatható tizenegyes eset. Sok hibát elkövettünk ettől függetlenül, amelyek Malagában is megtörténtek.”

A mester hozzátette: ” Egy nehéz légkörben sikerült elérni ezt az eredményt és örülök a játékosok reakcióinak. Boldog vagyok, hogy nyertünk. Nagyon nyugodt voltam, mert a csapat mindig erősen teljesít. Csak hitre és önbizalomra volt szükségünk, különösen a gól előtt. A gólok mindent könnyebbé tesznek. Tapasztaltam hasonló helyzetet a Cagliarinál.”
  Végül Allegri szólt az új szerkezeti felállásról és Patóról is:  

“Kicsit támadóbbak lettünk ezzel a formációval. Nehéz megmondani most, hogy jobb vagy rosszabb, mint a 4 védős rendszer. A vezetést követően megvoltak az esélyeink növelni az előnyt, tehát remélem építeni tudunk erre a következő meccsre Palermóban.  Jó benyomást tett Pato és veszélyes volt gyakran. Az elmúlt 8 hónapban elvétve játszott, így nehéz azonnal megtalálnia a formáját. Lecseréltem, mert elfáradt.  

Úgy gondolom, a Milan “gyógyulása” egyszerűen az eredmények kimenetelétől függ és nem a teljesítményektől. A legrosszabb játékot az Anderlecht ellen nyújtottuk.”


acmilan.hu