Recent comments

Friss Hírek

Quagliarella: Nem áll szándékomban elhagyni Torinót


Fabio Quagliarella nem rég elmondta, hogy egyszer szívesen együtt dolgozna a Roma jelenlegi trénerével, a cseh Zdenek Zemannal, ami elég nagy port kavart a Bianconeri szurkolói között. 

A csatár kijelentése egyből pletykaáradatot indított el az olasz sajtóban, ezért Quagliarella a saját Facebook oldalán nyugtatta meg a szurkolókat.

„Üdv, mindenkinek! El kell mondanom, hogy félreértették a szavaimat, ezért röviden összefoglalnám a helyzetet. Én csak reagáltam egy Zemannal kapcsolatos kérdésre. Ő egy olyan edző, aki a támadó felfogású csapatiról lett ismert és minden csatárnak imponáló, ha lehetősége van megmutatnia magát. Ettől függetlenül nem áll szándékomban elhagyni Torinót. 

Imádom ezt a várost és boldog vagyok a Juventusnál. Ezzel a klubbal lettem bajnok és idén is harcban vagyunk a Scudettoért és az Olasz Kupáért. 

Bízom benne, hogy most már érthető, hogy mire gondoltam és el kezdhetünk foglalkozni a Catania elleni bajnokival. 

Szép napot mindenkinek.”

A 28 éves támadó ebben a szezonban 7 mérkőzésen háromszor volt eredményes.


Juventusfc.hu