Recent comments

Friss Hírek

Criscito: Szeretnék visszatérni a Genoához


Dominico Criscito a Premium Calcio-nak adott nyilatkozatában elmesélte, hogyan élte meg az Eb előtti botrányt és azt, hogy Prandelli kitette a keretből, valamint elárulta, hogy legszívesebben a Genoához térne vissza, ha klubot váltana.

"Éppen a szobámban voltam, mikor hallottam, hogy kopognak, a rendőrök jöttek átkutatni a szobát, majd elmentek a lakásomhoz is, Genoába. 


Mondtam Prandellinek, hogy nincs miért izgulnom, nyugodt vagyok, de ő úgy vélte, túl nagy nyomást gyakorolnak rám és nem tudnék a teljes mértékben a focira koncentrálni. Antonio Di Natalét nagyon felzaklatta, hogy távoznom kellett, de a többiek is bejöttek hozzám, szintén dühösek és csalódottak voltak."- mesélte Criscito.

Az olasz hátvéd jelenleg a Zenit csapatát erősíti, de sokat cikkeznek a hazatéréséről:

"Szeretnék visszatérni a Genoa csapatához, a klubhoz, ahol felnőttem. Nápolyiként persze jó lenne a Napoliban is játszani."


azzurri.co.hu