Recent comments

Friss Hírek

Cassano: Háromszor utasítottam el a Juvét


Antonio Cassano kimaradt a válogatott keretéből az Örményország és Dánia elleni világbajnoki selejtezőkre. Elmondása szerint azonban nem maga a behívó elmaradásának ténye zavarja, hanem sokkal inkább az, ahogyan erről értesült. FantAntonio az interjújában a válogatottról és arról is beszélt, hogy pályafutása során három alkalommal is nemet mondott a Juventus hívására - sőt, azt is elárulta, miért.

"Zavar-e, hogy nem kaptam behívót a válogatottba? Hogy őszinte legyek, egyetlen dolog zavar igazán: az, hogy az újságíróktól kellett erről értesülnöm."

"Nem ezt vártam Prandellitől az után, hogy együtt harcoltuk végig a nyári Európa-bajnokságot. Mindenesetre remélem, hogy kijuthatok az utolsó világbajnokságomra, nagyon szeretnék ott lenni Brazíliában."

Cassano a legnagyobb olasz klubok közül már megfordult a Roma, a Milan és az Inter keretében is - valamint volt eközben a Real Madrid és a Sampdoria labdarúgója is -, jól látható tehát, hogy a sorból csak a Juventus hiányzik. Antonio most elmondta, miért nem lett soha a Zebrák játékosa.

"Háromszor utasítottam el a Juvét pályafutásom során. Ők mindig csak katonákat akarnak, mindig is a katonás rend volt náluk a divat, én pedig ebbe nem illek bele - hol erre, hol arra lógok ki a sorból. Nem éreztem volna ott jól magam."

"Ellenben az Interben nagyon jól érzem magam

Már most köszönetet kell mondanom Stramaccioninak, aki megadja nekem a bizalmat és Moratti elnök úrnak, aki egy egyenes ember. Remélem, hogy a pályán tudom majd meghálálni, amit értem tettek. Az Internél egyre többet és többet szeretnék játszani, egyelőre ez a célom, miután visszatértem a szívbetegségemből, amellyel az életemet kockáztattam. Egy ilyen eset után másként kezded el látni a dolgokat. 

A játékot azóta is imádom, még mindig nagyon szórakoztató, de az a szenvedély már nincs meg bennem, ami előtte. A labda szórakozás, vidámság, népszerűség, pénz - de a szenvedély egy másik dolog. Már nem ez a legfontosabb."

Cassano a bulvárlapoknak is kedveskedett amikor megerősítette, hogy feleségével újra gyereket várnak és azt is hozzátette: reméli, a gyerek fiú lesz. Majd interjúja végén arról is szót ejtett, hogy kit tart a világ jelenlegi legjobbjának.

"Lionel Messi a legjobb, ez nem kérdéses, magasan a többiek fölött áll. Az elmúlt 5 évben egyenletesen magas szinten játszott és már több mint 200 gólt lőtt."


azzurri.co.hu