Recent comments

Friss Hírek

Bendtner: Dániáért és a Juvéért


Talán legkeményebb csoportbéli ellenfelével néz ma farkasszemet a Squadra Azzurra: 20:45-ös kezdéssel feszül egymásnak Olaszország és Dánia válogatottja. A vendégségbe érkező északiak csapatának talán legnagyobb neve az a Nicklas Bendtner, aki nyár óta kölcsönben a Juventust erősíti, így ma számos csapattársával nézhet szembe.

Bendtner tehát érdekes feladat előtt áll: míg hazájában szinte mindenki tőle várja a csodát, addig egy esetleges győztes gól jelenlegi kenyéradóját keserítené - igaz, akár fel is hívhatná magára Conte figyelmét, több időt követelne magának a pályán. Elvégre talán sokan emlékeztek még a 2000-es Eb-döntőre, ahol a franciák David Trezeguet góljával győzték le az olaszokat - Trez még azon a nyáron a Juventus focistája, majd később egyik legnagyobb ikonja lett.

"Abszolút nem sajnálom, hog a Juventust választottam, jó döntés volt. Fájdalommentes igazolás volt, amellyel egy olyan csodás városba kerültem, mint Torinó. Véleményem szerint könnyen beilleszkedtem a csapatba. Igaz, hogy eddig keveset játszottam, de még nagyon kevés telt el a szezonból, és nagy a verseny a csatárok között, hiszen Vucinic, Giovinco, Quagliarella és Matri is remek formában van - mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy már mind a négyen szereztek gólt idén."

"Szeretném, ha a Juve az idény végén végleg megvásárolna engem az Arsenaltól. Bizonyítani szeretnék az Öreg Hölgynél, bár ehhez több játéklehetőségre lesz szükségem, de türelmes vagyok és keményen dolgozok minden edzésen. Úgy érzem, jó formában vagyok, bármikor készen állok a bevetésre, ha az edző számít rám

Hiszek benne, hogy ha majd játéklehetőséghez jutok, az igazolni fog engem és bebizonyítja, hogy helyem van a csapatban. Conte hamar megismert engem, ő remekül bánik a játékosaival, így hát tudom, hogy hamarosan lehetőséget fog adni."

"Egyáltalán nem zavar, hogy az olaszok ellen kell ma bizonyítanom. Elsősorban dán vagyok, és csak utána a Juventus játékosa. Minden valószínűség szerint sok csapattársam fog pályára lépni a másik oldalon, én pedig szeretném magam megmérettetni a Barzagli-Bonucci-Chiellini védősor ellen, valamint szeretnék edzésen kívül is gólt lőni Giginek... A csapatunk erős, minden esélyünk megvan egy jó eredményre. Csapatként kell nyernünk."

Bendtner érkezése óta mindössze egyszer, a Chievo elleni siker alkalmával kapott szerepet, akkor a meccset duplájával eldöntő Fabio Quagliarella helyét vette át a 80. percben.


azzurri.co.hu