Recent comments

Friss Hírek

MILAN: Torrest hivatalosan is bemutatták

Kedd este egy sajtótájékoztató keretein belül hivatalosan is bemutatták Fernando Torrest a klub új székházában, a Casa Milanban.

 
ADRIANO GALLIANI: “Jó estét kívánok, üdvözlöm önöket Fernando Torres bemutatásán. Ő az, aki klubszinten és nemzetközi szinten is mindent megnyert. Nagyon örülök, hogy sikerült szerződtetnünk”.

“A legnehezebb feladat Van Ginkel szerződtetése volt. Elutasította az ajánlatunkat, de aztán mégis csatlakozott hozzánk. Meglátásom szerint ő egy nagy tehetség. Tagja volt a Chelsea kezdőjének, de megsérült. Biztosak voltunk abban, hogy létrejön a Biabiany-Zaccardo csere, de amikor meghiúsult az üzlet, Bonaventura volt az új kiszemelt. Az átigazolási időszakban 11 játékos érkezett és 14-en távoztak”.

FERNANDO TORRES: “Az első napjaimat Milanellóban töltöttem, találkoztam a játékosokkal és a stáb tagjaival. A San Siróban tekintettem meg a Lazio elleni mérkőzést. Ez egy nagy kihívás számomra és megtisztelő, hogy itt lehetek. 

A kilences mezszám? Tisztában vagyok azzal, hogy korábban kik viselték ezt a mezszámot. Remélem, hogy hasonló sikereket fogok elérni, mint az elődjeim”.

Inzaghi? Ő a legjobbat tudja kihozni belőlem. Tudjuk, hogy játékosként mire volt képes és be kell bizonyítania, hogy hasonló elszántsággal mire képes edzőként. Ő egy kiváló csatár volt és sokat tanulhatok tőle. 

A Serie A? Én mindig is figyelemmel követtem az olasz bajnokságot. Nem hiszem, hogy gondot fog jelenteni az alkalmazkodás az olasz focihoz. A lehető leghamarabb szeretném felvenni a Serie A ritmusát.

Mourinho? Szeretnék neki köszönetet mondani. Nagyon jó volt a kapcsolatom Joséval. Amikor aláírtam a Milanhoz, a legjobbakat kívánta nekem. Sokat tanultam tőle és talán lesz lehetőségem a jövőben ismét együtt dolgozni vele”.

Az erőnléti állapotomról? Sok vizsgálaton vettem részt, miután megérkeztem a Milanhoz. Jól érzem magam és mentálisan erős vagyok. Pályafutásom alatt három különböző csapatban is játszottam. A Chelsea-ben több trófeát nyertem, de sokkal több gólt lőttem a másik két klubomban. Most egy új kaland kezdődik számomra. Már alig várom”.

“Köszönök mindent a Liverpoolnak és a Chelsea-nek, de úgy éreztem, hogy eljött a megfelelő idő a váltáshoz. Új kihívásra volt szükségem. Remélem, hogy sikeres éveket tölthetek a Milanban. Nagyon boldog vagyok” – fejezte be.

Torres a 9-es mezszámot választotta és minden bizonnyal a Parma elleni mérkőzésen fog debütálni.

forrás: acmilan.hu