Recent comments

Friss Hírek

BALZARETTI: A sérülés a karrierem végét is jelentheti

Sajtótájékoztatót tartott a Roma védője Federico Balzaretti, aki továbbra is a makacs sérülésével küszködik.


A védő már 10 hónapja harcképtelen ágyéksérülés miatt és egyelőre még mindig nem tudni, hogy mikor épülhet fel.

"Azért hívtam össze ezt a sajtótájékoztatót, hogy a legfrissebb hírekkel szolgáljak a sérülésemmel kapcsolatban és elmondjam, hogy min megyek keresztül. Az egész 10 hónappal ezelőtt kezdődött, a Torino elleni meccs után fájdalmat éreztem az ágyékom táján. Mivel ilyet előtte még sosem éreztem, azt gondoltam, hogy majd szépen elmúlik a fájdalom és ezért a Sassuolo elleni meccsen is pályára léptem. Aztán a meccs végén abba kellett hagynom a mozgást és megállapítottuk a lágyéksérülést. Próbálkoztunk sebészi beavatkozással Amerikában, de sajnos az nem hozta az elvárt eredményt. Ezt követően számos dolgot kipróbáltunk Németországban."- kezdte a játékos a sajtótájékoztatót.

"Sajnos a sérülés a legalapvetőbb dolgokban is gátolt és akárhányszor a labdába rúgtam felerősödött a fájdalom. Szeretnék őszinte lenni a szurkolókkal, ahogy a csapattársaimmal is, sajnos még több hónapos rehabilitáció áll előttem. El kell ismernem, hogy ez a sérülés akár a pályafutásom végét is jelentheti, de el kell mondanom, hogy mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy visszatérjek a pályára. Továbbra is futballistának tartom magam és megpróbálom legyőzni ezt a sérülést. Sajnálom a csapattársaimat, bűnösnek érzem magam, szeretném megtapasztalni a sikereket és a kudarcokat velük."

"Szeretnék köszönetet mondani az orvosoknak és a klubnak, hiszen sosem hagytak magamra, a Roma olyan, mint egy nagy család és minden területen kiálltak mellettem. Továbbra is maximálisan bíznak bennem én pedig hiszek abban, amire képes vagyok és szerencsére csodálatos család áll mögöttem ebben a harcban. Ahogy már mondtam, mindent megteszek, hogy újra pályára léphessek, ez tart életben. Hogy lemondok-e a fizetésem egy részéről? Beszéltem Pallotta elnök úrral, a klub azt tesz, amit jónak lát. A klub végig mellettem állt és nem csak úgy bánnak itt veled, mint egy focistával, hanem emberként kezelnek. A Roma kiáll a játékos mellett akkor is, amikor nem egészséges és segít mindenben, ez az, ami megkülönbözteti őket a többiektől. Köszönöm az orvosi stábnak, hogy mindent megpróbáltak és továbbra is megteszünk minden tőlünk telhetőt." 


forrás: asroma.hu