Recent comments

Friss Hírek

HOLEBAS: Éhes vagyok a sikerre

A Roma friss szerzeményét sajtótájékoztató keretében mutatták be, ahol a görög játékos többek között a személyes motivációjáról is beszélt.

 
A 30 éves játékos, aki Németországban született, Kosztasz Manolaszt követte az átigazolási időszak utolsó pillanataiban a Romába.

"Sziasztok, köszöntök mindenkit, örülök, hogy itt lehetek."- kezdte a játékos, miután Italo Zanzi pár szóban bemutatta.

"Voltak más ajánlataim is, de én végül a Romát választottam, mert ez a csapat európai szinten is jegyzett. Hogy számítottam-e erre a váltásra? Voltak tárgyalások, de nehéz volt a helyzet, mert éppen a VB-n voltam, de örülök neki, hogy végül itt lehetek."

"Hogy mi a kedvenc posztom? Balszélső vagyok, a támadásokat is szoktam támogatni, az biztos, hogy a legjobbamat fogom nyújtani. A középső védő posztján is tudok játszani, de majd az edző eldönti, hogy hol számít rám."



Holebasz pályafutásában volt egy két éves szünet, ami manapság nem szokványos a profik között.

"18 éves koromban magánéletbeli okok miatt abbahagytam a focit, mert egy teljesen más helyzethez kellett alkalmazkodnom, lányom született. Viszont láttam a csapattársaimon, hogy mennyire sikeresek és én is újra játszani akartam. Emiatt szépen fokozatosan mindent előlről kezdtem és kemény munkával sikerült elérnem azt, ahol most tartok. Mindenki tudja, hogy elég későn kezdtem, mert majdnem 21 éves voltam, de most 30 évesen is nagyon éhes vagyok a sikerre."

"Az új csapattársaimon is ugyanezt a sikeréhséget látom, mindannyian szeretnének bajnokok lenni. Eltöltöttem már pár napot a többiekkel, együtt edzettünk és szerintem ha éhes vagy a sikerre, keményen dolgozol és hiszel abban, amit elérhetsz, akkor sikerülni is fog." 


forrás: asroma.hu