Recent comments

Friss Hírek

BONAVENTURA: Jó formában vagyok

Giacomo Bonaventura, a Milan nyári szerzeménye a MilanChannelnek elmondta, sikerült beilleszkednie a csapatba és az átigazolási időszak utolsó napján a Milan mellett az Inter és a Verona is szerette volna leigazolni.

 
A 25 esztendős játékos a nyári mercato utolsó napján érkezett az Atalantától mintegy 7 millió euró körüli összegért. Bonaventura öt éves szerződést írt alá.

“Eddig minden nagyon pozitív a klubnál. Fantasztikus környezetbe kerültem és a csapattársaim hamar befogadtak. Néhány játékost korábbról már ismertem. A fő célom az, hogy minél előbb a csapat rendelkezésére állhassak, a legjobb tudásomat nyújtsam a Milanban a pályán. 

A posztom? A középpálya és a támadó-szekció bal oldalán is tudok játszani. Korábban a 4-2-2-es felállásban a középpálya szélén játszottam, de képes leszek alkalmazkodni a 4-3-3-mas felálláshoz” – mondta Bonaventura a MilanChannel mikrofonjainak csütörtökön.

“A mercato utolsó napja igazán izgalmas volt: 3 órakor még úgy tűnt, hogy az Inter visz el, majd a Verona beleerősített, amire az Inter válaszolt. Este fél 9-kor szóltak az Atalanta vezetői, hogy Adriano Galliani mindenkit leelőzött. Szürreális történet volt, de happy enddel zárult. 

Inzaghi? Hálás vagyok, hisz neki köszönhetően lehetek itt. Inzaghi nagy benyomást tett rám és örülök, hogy számít rám. Továbbá szeretnék köszönetet mondani az Atalantának is, akik bizalmat szavaztak nekem”.

A példaképeim? Amikor kicsi voltam, a kreatív tízeseket figyeltem a televízióban. Én is az akartam lenni, csodálattal néztem Rui Costa játékát. Örülök, hogy Olaszországban maradhattam. 

A válogatott? Antonio Conte azt mondta, hogy a nemzeti csapat ajtaja mindenki előtt nyitva áll. Szeretnék válogatott lenni. Egy álom válna valóra, ha ott lehetnék az Európa-bajnokságon”.

“A következő hónapban nagy rangadók és sok izgalmak várnak ránk. Szeretnék újra betalálni az Inter ellen. Fizikailag jól érzem magam, mivel Bergamóban egy nagyon jó szezon előtti alapozáson vehettem részt. Jó formában vagyok”.

Bonaventura a 28-as mezszámot választotta.

forrás: acmilan.hu