Recent comments

Friss Hírek

BONAVENTURA: Mindent beleadok!

Az utolsó pillanatokban Jonathan Biabiany helyett érkezett a Milanhoz Giacomo Bonaventura, aki a Milan Channelnek adott nyilatkozatában a szurkolóknak tett ígéretet.


“Támadó középpályás vagyok, de tudok a három középpályás egyikeként, és szélsőként is játszani. Hosszú ideje vártam a lehetőségre, hogy egy olyan nagy klub színeiben szerepeljek, mint a Milan. Tényleg nagyon boldog voltam, amikor aláírtam a szerződést a piros-feketékkel. Ez egy valóra vált álom.”

“Amint aláírtam a szerződésem, azonnal beszéltem Inzaghival, aki sok sikert kívánt nekem. Megígérem a Milan szurkolóinak, hogy mindig a maximumot nyújtom majd, ahogy ezt korábban is tettem. Forza Milan!”

Bonaventura számára a válogatott szempontjából is nagy lehetőség ez a klubváltás, de a játékos nem csak emiatt fog hajtani a Milanban.

“A Milanban játszva jobban szem előtt van az ember, de én mindig a tőlem telhető legjobbat próbáltam nyújtani a csapatomért. Az hogy bekerülök-e a válogatott keretbe, az a Milanban mutatott teljesítményemtől függ.”

forrás: acmilan.hu