Recent comments

Friss Hírek

BALZARETTI: Nem adom fel!

Annak ellenére, hogy az elmúlt 10 hónap maga volt a gyötrelem, a 32 éves játékos elárulta, nem adja fel, küzdeni fog azért, hogy felépüljön.


"Elismerem, néha sírtam már. Elsírtam magam a csapattársaim előtt, telefonon a feleségemnek, sírtam egyedül, sírtam dühömben és sírtam azért, mert fájt. Viszont sosem sírtam a lányaim szeme láttára."- árulta el egy interjúban Balzaretti.

"2 műtéten vagyok túl, de az ágyékomban a fájdalom, ami miatt régóta szenvedek, nem enyhült. Helyette inkább kialakult egy degeneratív állapot, főleg a második után. Az orvosok szerint többet nem futballozhatok, de én nem adom fel. A visszavonulásra gondolni sem akarok, az túlságosan fájna."

"Hatalmas fájdalmat kellett elviselnem mind fizikálisan, mind mentálisan. Keményen azon dolgozom, hogy visszatérhessek a pályára, hogy tudjak futni, hogy majd a jövőben rohangálhassak a gyermekeimmel a parkban és játszhassak velük. Azzal tisztában vagyok, hogy jelenleg nem tudnék végigjátszani egy meccset. Mentálisan is teljesen elölről kell kezdenem mindent. Még az egyszerű laza futás a parkban is hiányzik."




"Szerencsére itt van mellettem a családom, és a Roma is nagyon rendes velem, hiszen James Pallotta már megszabadulhatott volna tőlem. Mert mit tud kezdeni egy sérült Balzarettivel? Ehelyett bízik bennem és szerencsére a csapattársaim is csodálatosak." 


forrás: asroma.hu