Recent comments

Friss Hírek

Taarabt: Én vagyok a marokkói Balotelli

A 24 éves marokkói középpályás a Queens Park Rangers-től érkezett a milánóiakhoz kölcsönben a szezon végéig, méghozzá opciós joggal a nyári megvételére. 




Taarabt elutasította azt a vélekedést, miszerint elég nehéz kezelnie őt a mindenkori edzőjének, de elismerte, hogy vannak hasonlóságok közte és Balotelli között.

"Nem vagyok egy bonyolult karakter, de talán nehéz lehet elfogadni azt, hogy őszintén és egyenesen viselkedek - mondta riportereknek Taarabt. - A futball világában ezeket az embereket nem mindig értékelik."

"Nagyon bohó vagyok, és néha a hozzáállásomat rossz színben tüntetik fel. Mindig is barátja leszek az összes csapattársamnak, és való igaz, hogy amikor a Milan érdeklődést mutatott irántam, azt gondoltam, hogy ott van nekik az olasz Balotelli, és velem meglesz a marokkói Balotellijük is. Alig várom, hogy jobban megismerjem Mariót."

"Trequartista a posztom, szeretek támadni. Leginkább középen szeretek játszani, de nincsen gond akkor sem, ha a jobb vagy a bal oldalon kell teljesítenem. Büszke vagyok arra, hogy hasonló poszton futballozhatok, mint az edző (Clarence Seedorf) játékoskorában. Ő fantasztikus. Hiszem, hogy tanulhatok tőle. Ez egy nagyszerű lehetőség, és nagyon tisztelem őt."

"Megtiszteltetés számomra, hogy itt lehetek, egy hihetetlen szintű klubról van szó. Ez egy "őrült" esély, és alig várom, hogy debütálhassak. Még mindig fiatal vagyok.


forrás: Extrafoci.hu