Recent comments

Friss Hírek

Seedorf: Tovább kell dolgoznunk!

A Milan vasárnap délután idegenben 2-0-ra legyőzte a Sampdoriát a Serie-A 25. fordulójában.


A csapat elégedett volt a mérkőzésen történtekkel.

CLARENCE SEEDORF: “Mindig jó érzés visszatérni ide, de rossz látni, hogy a Sampdoriának nem mennek jól a dolgok. Tudjuk, hogy tovább kell fejlődnünk, de ez egy remek eredmény számunkra, hogy nyugodtak legyünk a munkát illetően. Muntari fejlődik és ő mindent belead a pályán és nagyon érzékeny, gyakran dühös magára. Nem akarom kommentálni a játékvezető döntéseit. A Sampdoria egy jó csapat, szép focit játszanak, sok fiatal játékosuk van. Elégedett vagyok az eredménnyel és a teljesítménnyel, de a többi csapat is jól teljesít így tovább kell dolgoznunk. Az eredmény alapján leszűrhető, hogy hol állunk a fejlődésben. Még időre van szükségünk, hogy tovább javuljunk. Honda jól játszott a jobb oldalon. Sok gondot okozott az ellenfélnek és ő egy kiváló játékos. Nincsenek problémák a posztját illetően”. 

ADIL RAMI: “Négy hónapja nem játszottam és ez egy nehéz időszak számomra. Keményen dolgoztam hogy készen álljak. Fontos a bizalom, amit a csapattársaim és az edzőm mutat felém és ez nagyon fontos egy játékosnak. Az álmom, hogy itt maradjak és mindent megteszek a csapatért. Továbbra is jól akarok szerepelni a csapatban és mindent beleadok”.

MARCO AMELIA: “Eder gólhelyzeténél a lehető legnagyobb helyet kellett lezárnom. Elvetődtem és szerencsére a labdát találtam el. Volt még néhány perc hátra a mérkőzésből, így egy kapott gól izgalmassá tette volna a meccs hajráját. Sokan ítélkeznek a Cagliari ellen elkövetett hibám miatt, de a lényeg, hogy akkor és most is megnyertük a mérkőzést. Azt hiszem, hogy én is hozzájárultam a csapat sikeréhez. Jól játszottunk. Azt hiszem, hogy Eder büntetőt szeretett volna kiharcolni, így amikor elrúgtam a labdát ő szándékosan elesett”.

forrás: acmilan.hu