Recent comments

Friss Hírek

Borja: Minden, amit Gervasoni írt, hazugság

Nem akarnak csitulni az indulatok a hétvége nagy port kavart játékvezetői ítéletei nyomán.


Mint ismert, Valero a hétfői Parma-Fiorentina meccs hajrájában kapott piros lapot, majd utólag 4 meccses eltiltással jutalmazták – ennek pontos oka továbbra is homályos.

“Nagyon sajnálok mindent, ami hétfőn történt Parmában. Borzasztóan csalódott vagyok a rendszer miatt és azért, ami itt megy. A játékvezető meccsről írt jelentése mindenféle tiszteletet mellőzött irántam – nem csak mint játékos, de főleg mint ember iránt. Amit írt, az egész egyszerűen nem igaz.” – kezdte kirohanását Valero.

“Először is: nem tettem semmi olyat, amiért ki kellett volna állítania. Szét akartam választani két játékost, majd azt vettem észre, hogy kiállítanak. Most már bánom. Soha életemben nem tettem semmit a bírók ellen. Nem számít, hogy 3, 4 vagy 10 meccsre tiltottak el, maga az eltiltás sértő rám nézve emberileg és játékosként is. Minden, amit Gervasoni írt, hazugság. El kellett magyaráznom a 4 éves kisfiamnak, hogy kiállítottak, pedig nem csináltam semmi rosszat. Persze bírói hibák mindig történhetnek, de nincs kétségem afelől, hogy ebben az estben mi is történt.”

“Pályafutásom során egyszer hibáztam nagyot [2011-ben a Villareal-Odense meccsen rálépett és lefejelt egy ellenfelet], és akkor is csak 2 meccsre tiltottak el. Amit leírt a játékvezető, az még csak nem is áll közel a valósághoz. Bárhol hajlandó vagyok elmondani a magam véleményét, a képek pedig bizonyítják az igazamat.”

“90 perc után a játékvezető talán fáradt volt, ezért hozott rossz döntést. Ez belefér. De amikor meglátta a felvételeket, azt hiszem, az lett volna a fair, ha beismeri a hibáját. “

forrás: azzurri.co.hu