Recent comments

Friss Hírek

Garcia: Be kell jutnunk a Bajnokok Ligájába

Tegnap ünnepelte 50. születésnapját a Roma francia mestere, aki kifejtette, nagyon sokáig szeretne a Roma kispadján ülni és az idei év fő célja, hogy kiharcolják a Bajnokok Ligájában való indulás jogát.



"Ez leginkább csak egy pillanat az időben. Nem vagyok nosztalgikus típus, igaz szoktam foglalkozni a múlttal, de jobban szeretek a jelenben élni. Viszont most szerettem volna kicsit megállni és visszatekinteni az eddigi pályafutásomra."- utalt Garcia a nemrégiben megjelent önéletrajzi könyvére.



Rudi Garcia idei fő célja a Romával az, hogy a csapatot visszavezesse a BL csoportkörébe.

"Igen, őszintén ez a legfontosabb feladatom. Be kell jutnunk a Bajnokok Ligájába, ott pedig jól kell majd szerepelnünk. Ezt szeretném elérni és remélem, hogy a klub is hasonlóan gondolkodik. Elégedetlennek lenni azt jelenti, hogy az ember mindig megpróbál előre haladni és hogy sosem elégedett azzal, ami éppen van, szeretne mindig jobb lenni. Ez is része az ambiciózus természetemnek és amikor a klub törekvései egybevágnak az enyémével, akkor jól mennek a dolgok. Volt olyan, hogy azért váltottam klubot, mert éreztem, hogy nem úgy mennek a dolgok, nem tudtam jobbat kihozni a helyzetből. A Le Mansnál, amikor 4 játékosnak is lejárt a szerződése és Romaric, valamint Sessegon távoztak is. Aztán a Lillenél, amikor egy ciklus véget ért és már gazdasági irányba mentek el dolgok, akkor teljesen normális és logikus lépés volt, hogy távoztam."

Garciát megkérdezték arról, hogy mennyire tartja fontosnak a kommunikációt az ő pozíciójában.

"Nagyon fontos, hiszen vezetsz egy csapatot és annak technikai stábját, továbbá kapcsolatban vagy a vezetőkkel és a sajtóval, ezért a kommunikáció különösen fontos. Aztán ott van az, hogy sokszor meg kell akadályozni, hogy bizonyos dolgok kikerüljenek az öltöző falain kívül, ezért a kifelé tartó kommunikáció lényeges az én szemszögömből." 


forrás: asroma.hu