Recent comments

Friss Hírek

Taarabt: Egy álom vált valóra

Adel Taarabt, a Milan marokkói középpályása elmondta, egy álom vált valóra számára, hogy a Milanban játszhat.

 
Taarabt a téli átigazolási időszakban érkezett kölcsönbe a Milanhoz az angol Fulhamtől (ahol szintén kölcsönben volt). 

A középpályás remek teljesítményével hívta fel magára a figyelmet, hisz 4 mérkőzésen két gólt szerzett.

“Ez pályafutásom legjobb időszaka. Egy csodálatos edzőközpontban edzek, először egy fantasztikus stadionban játszottam a Napoli ellen, majd a Bologna ellen és  múlt kedden pályafutásom első Bajnokok Ligája mérkőzését játszottam. Egy álom vált valóra” – mondta Taarabt az RMC Sportnak.

“Minden csodálatos, a Milanello nagyon kivételes hely. Az öltözőben sok kiváló játékos van. Clarence Seedorf az edző, aki több mint egy évtizedet töltött a Milanban és mindent megnyert. A San Siro egy kivételes hely. Ez volt az első BL meccsem és aznap éjjel nem tudtam aludni az izgalom miatt”.

“Ki segített a legtöbbet a beilleszkedésbe? Adil Rami áll a legközelebb hozzám, hisz közös a marokkói hátterünk. Arabul beszélünk egymással. Aki a legtöbbet segített, ő Philippe Mexés. Nem ismerem annyira, de ő tényleg nagyon sokat segített nekem. A testvéremnek tekintem. Annak ellenére, hogy keveset játszik, ő egy profi és mindenkit motivál. Rami Torino ellen szerzett góljánál Philippe rohant oda legelőször ünnepelni” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu