Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Győzelemhez akarom segíteni a csapatot

A Milan szerdán a spanyol Atlético Madridot fogadja a San Siróban a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének első mérkőzésén.


A hivatalos sajtótájékoztatóra Seedorf Mario Balotellivel érkezett.

“Boldog vagyok, hogy végre játszhatok a BL-ben. Tavaly, amikor a lelátón kellett állnom szenvedtem, remélem, segíteni tudok majd a csapatnak.Győzelemhez akarom segíteni a csapatot. A ma esti meccs más lesz, de mégsem különbözik nagyon egy másiktól. A csoportban nem lőttem sok gólt, igaz nem is játszottam sokat. Spanyol csapat ellen még sosem szereztem gólt. A spanyolokat mindig nehéz legyőzni, talán szerdán elkezdjük…Center vagyok, de akár a kapuban is játszanék azért, hogy megnyerjem a Bajnokok Ligáját. Nagyon kritikus vagyok magammal szemben, az viszont idegesít, hogy ha az újságírók azok. Nem miattuk játszom. Jó játékosnak tartom magam, kezdő vagyok és fontos tagja a Milannak. Nem érdekel, hogy bajnok vagyok-e vagy nem.”

forrás: acmilan.hu