Recent comments

Friss Hírek

Milan: Kaká felkészült az Atléticóból

Cseppnyit sem tart az Atlético Madridtól Kaká, az AC Milan brazil ásza.


A dél-amerikai kiválóság ugyan azt mondja, az AC Milan az olasz bajnokságban gyakorlatilag megbukott, de a Bajnokok Ligájában még javíthat. A dél-amerikai kiválóság nem ijed meg a nyolcaddöntőbeli riválistól, a sanyol Atlético Madridtól.

- Miért is tenném? A sportban semmire sem jut az, akinek remeg a szíve vagy a lába. Tudom, Diego Simeone edző irányításával kiválóan felkészített rivális vár ránk, de ismerem az ellenfelet, hiszen a Real Madrid színeiben éppen eleget játszottam ellene. Felkészültem most is belőlük. Nem én döntök majd a két meccsen, de hozzátehetem rutinomat a csapat összteljesítményéhez.

Ezután a negyeddöntőbe jutásra esélyesnek nevezte meg a milánói együttest.

- Azzal is szítom magamban a harci tüzet, hogy ha a Milan jól szerepel a BL-ben, akkor 31 éves koromra engem is meghív vb-csapatába Luiz Felipe Scolari, hazánk nemzeti válogatottjának szövetségi kapitánya.  


forrás: Futballista.hu