Recent comments

Friss Hírek

Bradley: Jó döntés volt Olaszországba igazolni


A Roma amerikai középpályása nem bánja azon döntését, amikor pár évvel ezelőtt Olaszországba a Chievo csapatához igazolt.

Bradley mielőtt a veronai csapathoz igazolt, játszott a német Mönchengladbach és az angol Aston Villa csapatában is, majd onnan igazolt Olaszországba.


"Nem tudom összehasonlítani sem, de őszintén. Talán a helyeket, ahol Angliában és Németországban voltam. A meccsekre történő felkészülés, a taktikára helyezett erős hangsúly és az állandó készenlét az, ami a legmagasabb szinten van. 

Általánosságban mondom, hogy sokkal tökéletesebb játékos lettem minden téren. Nagyon sokat fejlődtem játékosként és elégedett vagyok azzal, amit eddig elértem, persze tudom, hogy még sokat fejlődhetek."- nyilatkozta Bradley.

A játékos nyáron igazolt a Chievoból a Romához és elárulta, minden római percét élvezi a pályafutásának.

"A klub egyszerűen fantasztikus, igen nagy és masszív. Az embernek van egy elképzelése arról, hogy miként néz ki egy nagy klub, de amikor te is a részese vagy akkor jössz rá, hogy nagyon távol állt az elképzelésed a valóságtól."

Bradley élvezi a játékot Zeman alatt és szerinte van létjogosultsága a cseh mester 4-3-3-as rendszerének.

"Hihetetlenül nagy ember, akinek megvannak a bejáratott dolgai. Tudja, hogy mit kér az edzéseken, hogy milyennek szeretné látni a játékosait és a csapatot, ráadásul az egészről kialakult, tiszta képe van, ami nagyszerű." 


asroma.hu