Recent comments

Friss Hírek

Zeman: "Abate nem az én ellenségem, ő az egész labdarúgás ellensége."


A Roma cseh mestere a Settének adott interjújában kitért arra, hogy szerinte Giancarlo Abete nem az ő ellensége, hanem az egész labdarúgásé.

Az idős szakembert arról kérdezték, hogy melyik ellenségével vacsorázna együtt és sokan úgy gondolták, hogy ez a személy nem lehet más, mint az Olasz Labdarúgó Szövetség elnöke, Giancarlo Abete.

"Ő nem az én ellenségem, ő az egész labdarúgás ellensége."- válaszolta Zeman.

"Voltak bizonyos fejlődések a futballban, bár tartok tőle, hogy az emberek félnek újítani, mert akkor sok dologra derülhet fény. Sokkal több pozitív példára lenne szükség. 

A futballnak mérhetetlenül egyszerűnek kellene lennie, a meccseket úgy kellene megnyerni, hogy a pályán vagy jobb a másiknál, nem pedig azon kívül."

Az utóbbi időben több helyről megerősítették, hogy Zeman neve a nyáron felmerült az Inter kispadját illetően is.

"Volt szó róla, de meg kellett várnunk, hogy a dolgok miként alakulnak, ezért nem beszéltem róla, mint ahogy arról sem szeretek beszélni, hogy milyen játékosokat szeretnék megszerezni."


A Roma is azon olasz klubok közé tartozik, amelyik szerepel a tőzsdén.

"Szerintem a kluboknak nincs helyük a tőzsdén és az eredmények engem igazolnak. A futballnak távol kell tartania magát a pénzügyektől és a politikától." 


asroma.hu