Recent comments

Friss Hírek

Fiorentina: Viviano nagyvonalú igérete


Holnap a Fiorentina–Juventus mérkőzés nyitja meg a hétközi fordulót, amely önmagában is pikáns találkozónak számít, ismerve a két szurkolótábor közötti ellenséges hangulatot. 
Ráadásul a Violák hosszú idő után idén erős csapat benyomását keltik, főleg Firenzében. 

Nem titkolt céljuk tehát, hogy véget vessenek a Juve veretlenségi sorozatának. Ha ez sikerül, Emiliano Viviano, a Fiorentina kapusa állja a szerda esti vacsora számláját. 

„Ugyanúgy készülök, mint mindegyik mérkőzésre, de ahány szurkolóval találkozom, mindegyik igyekszik leszögezni, hogy ez nem csak egy meccs a sok közül, és én tisztában vagyok ezzel. 

Edzésre tartottam, amikor találkoztam két 70 év körüli szurkolónkkal, bíztattak, hogy meg kell vernünk a Juventust. Ha sikerül, elviszem a csapat összes tagját vacsorázni, és én állom a számlát.” – tette meg nagyvonalú ígéretét Viviano.

azzurri.co.hu