Recent comments

Friss Hírek

A bundázásról és doppingról írt a korábbi Lazio-sztár


Matías Almeyda nemrég megjelent életrajzi könyvében keményen bírálta az olasz futballt, ugyanis szerinte a játékosok doppingolnak és bundáznak – legalábbis ő ezt tapasztalta a Parma labdarúgójaként. A korábbi argentin válogatott játékos megfordult a Parmában, a Lazióban, az Interben, az AC Milanban és a Bresciában is. 

„A Parmánál a meccsek előtt különleges italt adtak nekünk. Azt mondták, vitaminok vannak benne, de hatásukra egészen a plafonig fel tudtam ugrani – emlékezett vissza könyvében Almeyda, amelyből a La Gazzetta dello Sport közölt részleteket. – A játékosok nem kérdeztek, de a következő években többen meghaltak szívprobléma miatt, vagy szenvedtek izomsérülés miatt. Szerintem ez azoknak a szereknek a következménye.”

Almeyda – aki olasz bajnok lett a Lazióval, illetve KEK-et és európai Szuperkupát is nyert a római gárdával – szerint a Parma játékosai „leadtak” egy bajnokit a Romának a 2000–2001-es szezonban, amikor a „farkasok” megnyerték a bajnokságot a Juventus előtt.

„Néhány csapattársam azt mondta, a Roma játékosai azt akarták, hogy veszítsük el a meccset – utalt a 3–1-es római sikert hozó találkozóra Almeyda. – Én nemet mondtam, a többség így cselekedett. De a pályán láttam, hogy néhányan nem úgy mozognak, ahogy szoktak. Ekkor cserét kértem, és bementem az öltözőbe. Hogy pénzt kaptak-e érte? Nem tudom. Ők szívességnek hívták.”

NSO.hu