Recent comments

Friss Hírek

Vucinic: Szurkolóként kifütyülném Zemant


Tovább nő a feszültség a Serie A 6. fordulójának rangadója előtt. Mint tudjuk, holnap este az AS Roma csapata látogat Torinóba, ahol megpróbálják kijavítani a két csapat utolsó két mérkőzése során rajtuk esett szégyenfoltokat (3-0, 4-0). 

A találkozó mégis elsősorban a rómaiak nyáron kinevezett vezetőedzője, Zdenek Zeman miatt lehet pikáns, aki az elmúlt hetekben-hónapokban számos rendkívül éles hangú, csipkelődő, esetleg sértő nyilatkozattal szúrt oda a bianconerinek.

 A cseh mesternek most a Farkasból Zebrává váló Mirko Vucinic válaszolt. 

"Ha szombat este szurkolóként ülnék a Juventus Stadion lelátóján, kifütyülném Zemant. Ha a Juventus egyik rajongójaként ülnék ott, biztosan fütyülnék, így hát nem fogok csodálkozni, ha a szurkolók valóban így tesznek majd." - mondta a montenegrói támadó a La Stampa-nak, majd hozzátette:

"Ugyanakkor én csak egy játékos vagyok, így oda fogok menni hozzá és kezet fogok rázni vele, mivel sokkal tartozom neki." - utalva ezzel arra az időszakra, amikor Zeman volt az edzője Leccében.

"Egy pozitív emlékkép él bennem Zemanról. 19 gólt szereztem vele a ligában. Sok mindent tanított nekem, de aztán sokat fejlődtem és sok más edző is sok fontos dolgot tudott megtanítani nekem."

"A Romáról is van néhány nagyszerű emlékem. 

A legnagyobb bánatom a klubbal kapcsolatban, hogy sosem sikerült velük megnyernem a Scudettot, holott volt, hogy közel álltunk hozzá."

A csatár végül távozása okairól is beszélt:

"Hogy miért távoztam? Azért döntöttem úgy, hogy elmegyek, mert történt jó néhány olyan dolog, ami nekem nagyon nem tetszett."


azzurri.co.hu