Recent comments

Friss Hírek

Sampdoria: Ferrara személyes „bosszúra” készül Zeman ellen


Ciro Ferrara, az olasz bajnokságban négy forduló után veretlenül a negyedik helyen álló Sampdoria vezetőedzője nem éppen barátságos szavakkal készül a szerda esti, Roma elleni mérkőzésre. A Juventus korábbi játékosa részben arra is szánja jó formában lévő csapata mérkőzését, hogy elégtételt vegyen az őt és együttesét az 1990-es években doppingolással vádoló Zdenek Zemanon.


„Húsz évig voltam profi játékos, karrierem második felét a Juventusnál töltöttem, és senkitől sem kaptam annyi igazságtalan kritikát, mint Zemantól. Engem és a klubomat is károsították a kijelentései, és mostanáig sem tudtam megemészteni, hogy az olasz labdarúgásban fontos ember ennyire semmibe vegye azt, amiért szüntelenül kőkeményen dolgoztam” – mondta Ferrara.

A Roma vezetőedzőjeként dolgozó Zeman azt állította, hogy a Juventus 1993 és 1998 között doppingolta játékosait, s az ügy egészen a nemzetközi Sportdöntőbíróságig jutott, amely aztán felmentette a torinói klubot. A csapat orvosát, Riccardo Agricolát előbb 22 hónapos börtönbüntetésre ítélték, de később felmentették.

A Roma és a Sampdoria szerda este 20.45-kor találkozik egymással a Serie A 5. fordulójában.


NSO.hu