Recent comments

Friss Hírek

Quagliarella: Bebizonyítottam, hogy készen állok


A Stamford Bridge-en szerzett egyenlítő találat után két gólt lőtt a Chievonak, két fantasztikus teljesítményt láthattunk tehát a csatártól. Mindezt három nap alatt! A csatár a mérkőzés után értékelt az újságíróknak.

Fabio Quagliarella számára ez valóban egy csodálatos hét volt, nem meglepő módon a Juventus Stadium állva tapsolta tegnap őt és a csapatot.

"Minden játékos számára fantasztikus érzés, mikor úgy hagyja el a pályát, hogy mindenki állva tapsolja őt. Ez jelenti azt, hogy eleget tettél a kötelességeidnek. Számomra ez volt az a mérkőzés, mikor be kellett bizonyítanom, hogy valóban jó formában vagyok, hogy készen állok, ha hívnak."

Fabio valóban "készen áll", két fantasztikus gólt szerzett a Chievo ellen.

"Előre tudtuk, hogy nem lesz egyszerű mérkőzés, ugyanis egy jó ideje nem tudtuk legyőzni a Chievot. A mester 4-5 helyen változtatott a csapaton, így mindenki be akarta bizonyítani, mit is ér ő valójában. Nagy fölényben játszottunk és úgy gondolom, hogy egyedül a fantasztikus formában védő Sorrentino tudta meccsben tartani a Chievot."

"Az első gól előtt nekem kellett volna elvégeznem a szögletet, de láttam, hogy Giaccherini már elindult, így ott maradtam a 16-oson belül. A második pedig leginkább a Londonban szerzett gólomhoz hasonlított, egy az egyben vezettem Sorrentinora, ezúttal azonban a sarokra céloztam és bár hozzáért, mégis jó helyre ment. A Stamford Bridge-en azonban az egyetlen lehetőségem az volt, hogy Cech lábai között lőjem el a labdát, ő ugyanis egy igazi hegyként tornyosult előttem és az egész kaput lefedte."