Recent comments

Friss Hírek

Osvaldo: Egyik szemem sír, a másik nevet


Hiába duplázott Pablo Daniel Osvaldo az olasz válogatott pénteki világbajnoki selejtezőjén, a bolgárok végül pontot tudtak menteni. 

„Örülök, hogy két gólt is tudtam szerezni ezen az emlékezetes estén, annak ellenére, hogy az eredmény nem épp kellemes. Persze jobb lett volna nyerni. Szóval csak félig vagyok boldog.”mondta a Roma csatára 

„Egy nagyon nehéz meccsen vagyunk túl, amin jól játszottunk az első félidőben, viszont a szünet után nagy nyomást gyakorolt rák az ellenfél. Bulgária is jól játszott és a döntetlen jó eredmény.”

„Általában szép és látványos gólokat szerzek, ezek most nem voltak azok, de épp olyan értékesek.”

Osvaldo mellett Sebastian Giovinco játszott elől, a felnőtt válogatottban először – korábban az Azzurriniben már játszottak együtt.

„Volt néhány jó pillanatunk Sebával, bár néha nem találtuk a helyünket. Jól megértjük egymást az U21-es válogatottban töltött időnek köszönhetően.”

„Mattia Destroval is jók vagyunk együtt. Ő más karakter, mert ő sokkal inkább középcsatár, mint én.”

„Időnként kicsit lassúak voltunk és nem úgy játszottunk, ahogy azt előzetesen megbeszéltük. Ilyenkor nagy nyomás alatt tartottak a bolgárok, ami problémákhoz vezetett. Csak körbe-körbe passzolgattunk és nem tudtunk mást csinálni.”

„Bulgária egy ideig beállt védekezni, majd hirtelen támadtak és ezzel megnehezítették a dolgunkat.”

„A góljaimat a lányomnak Victoriának ajánlom, aki rendszeresen jár templomba és mindig imádkozik értem.”

Jó szezon várhat Osvaldora az olasz bajnokságban is, eddig két parádés gólt szerzett és alapjátékos Zdenek Zeman csapatában.

„Korábban már dolgoztam együtt Zemannal a Leccében, szóval tudtam, hogy sok mozgást vár el a csapatától és kemény edzéseket tart. Úgy érzem jó formában vagyok.”



olaszfoci.hu