Recent comments

Friss Hírek

Laczkó: Hiszem, hogy a Vicenza jó választás!


Amint arról a Nemzeti Sport Online már tegnap beszámolt: az élvonalbeli Sampdoria magyar válogatott játékosa, Laczkó Zsolt kölcsönbe a másodosztályú Vicenzához szerződött. A futballista menedzsmentje, az F-Group iroda közleményében kommentálta a váltást. 

„Én kezdeményeztem a váltást, kértem a klubvezetőséget, hogy engedjen el. 

A Sampdoriánál elsősorban az olasz játékosok élvezik a bizalmat, beláttam, nincs sok esélyem a csapatba kerülni. Logikus döntés volt, hogy egy olyan együtteshez igazoljak, ahol rendszeresen pályára léphetek. 

Hiszem, hogy a Vicenza jó választás!" – nyilatkozta Laczkó Zsolt.

„A vezetőség bízik bennem, azt is elfogadta, hogy a kölcsönszerződésbe belevettük: januárban a Samp visszahívhat, de a téli átigazolási időszakban más egyesület is elvihet. 

Egyébként hárman érkezünk Genovából, rajtam kívül egy svájci és egy olasz válogatott játékos is Vicenzába kerül. Az előző idényben sem értette senki, miért nem megy jól a csapatnak, ugyanis mindenki látta, hogy erős a keret. 

A nyáron is jól igazolt a Vicenza, és nem kezdte rosszul a szezont, szóval várom már, hogy csatlakozzak az új csapatomhoz. 

Szeretnék bizonyítani, és folyamatosan játszani, hogy a válogatottba is mindig ideális formában érkezzek – valamint, hogy felhívjam magamra újra a Sampdoria vagy más klubok figyelmét" – tette hozzá a jelenleg a válogatott kerettel Hollandia ellen készülő labdarúgó.


NSO.hu