Recent comments

Friss Hírek

Szívvel nyertük meg a mérkőzést

Sinisa Mihajlovic elégedetten nyilatkozott a Sassuolo elleni győztes meccs után. 


A szerb edző szerint a csapat megérdemelten szerezte meg a három pontot, emellett pedig köszönetet mondott a szurkolóknak a támogatásért.

“A győzelem a játékosok érdeme, akik soha nem adták fel és végül a végén sikerült megszereznünk a három pontot. Szívvel nyertünk. Elégedett vagyok a játékosaim teljesítményével. Szurkolók? Megértem a tiltakozásukat. Szeretném megköszönni nekik, hogy támogattak minket a mérkőzésen. Természetesen joguk van fütyülni, de jobb, ha az egész meccsen buzdítanak minket. Ez így van rendjén. Diego López? Ő egy nagyszerű kapus. Az elmúlt hetekben nem volt formában, ezért úgy döntöttem, hogy változtatok. Donnarumma jól teljesített és előfordulhat, hogy egy kapus hullámvölgybe kerül. López, Gigio és Abbiati személyében három megbízható kapus áll a rendelkezésemre.”
 
“Nem a játékos életkorát nézem, hanem a képességeit. Majd meglátjuk, hogy a Chievo ellen Donnarumma fog-e kezdeni. Még sok idő van szerdáig.”

“Örülök, hogy nyertünk. Az elnök úr a meccs után gratulált az öltözőben. Soha nem voltunk semmilyen nyomás alatt. Úgy érzem, hogy megérdemeltük a győzelmet a mérkőzésen. A Sassuolo egyenlítő gólja után biztos voltam abban, hogy nyerni fogunk, így nyugodt voltam. Cerci? Jól ismerem őt. Én döntök és vállalom a felelősséget a döntéseimért. Tudom, hogy Cerci a csapat hasznára lehet. Chievo? Igyekszünk a lehető legjobban felkészülni a meccsre.”

forrás: acmilan.hu