Recent comments

Friss Hírek

Ez a csapat képes Scudettót nyerni

A Roma elnöke a Facebookon vett részt egy kérdezz-felelek játékban a szurkolókkal, ahol azt is kifejtette, hogy olyan csapatot építettek, amelyik képes bajnokságot nyerni.

 
"3 éve, amikor elnök lettem elmondtam, hogy 5 éves tervünk van, aztán csak 2 és fél évvel ezelőtt kezdtük meg a változtatásokat. Azóta kétszer bejutottunk a Bajnokok Ligájába és építettünk egy olyan csapat, amelyik bőven van olyan jó, hogy bajnokságot nyerjen. Folytatjuk az utánpótlás fejlesztését itthon és külföldön egyaránt, hogy olyan játékosokat tudjunk kinevelni, akik a jövőben meghatározóvá válnak majd."- kezdte Pallotta.

A Roma az olasz bajnokság egyik olyan csapata, amelyiknek még mindig nincs főszponzora.

"Dolgozunk a főszponzoron, de követtünk el hibákat. A Pénzügyi Fair-Play? Jelenleg betartjuk a szabályokat, de a nézeteikkel nem értünk egyet. Az egyenlegünk nagyon erős és pénzforgalmi szempontból nem vesztettünk pénzt az elmúlt években."

Francesco Totti 39 éves volt szemptemberben és elképzelhető, hogy később a klub szolgálatába áll majd.

"Mindig mondtuk, hogy az AS Roma egyenlő Tottival, Totti pedig egyenlő az AS Romával, ezért azt akarjuk, hogy fontos része maradjon örökre a klubnak."

Sokan rákérdeztek Leandro Castan állapotára, aki az egész tavalyi szezont kihagyta, majd az idei év első meccsén még játszott, de azóta nem lépett pályára egyszer sem.

"Leo fizikálisan ugyanolyan állapotban van, mint bárki a csapatban. Viszont abból a helyzetből, amiben ő volt, eltart egy darabig, amíg újra megfelelő formában lesz. Az edzők, Darcy és Ed elmondták nekem, hogy eléggé készen áll már arra, hogy újra meghatározó alakja legyen a csapatnak."

A másik nagy kérdőjel a csapaton belül Kevin Strootman, akit már többször műtöttek és az elmúlt két szezon nagy részét kénytelen volt kihagyni.

"Nem kérdés, hogy Kevin amint rendbe jön, azonnal a csapat tagja lesz. Sosem volt kérdés, hogy Kevin marad, ráadásul meghosszabbítottuk a szerződését, ami mutatja, hogy miként érzünk iránta. Nagyon sokszor beszéltem vele és ő mindig csak azt ismételgeti, hogy 'A Roma milyen sokat tett érte, és sajnos ő nem képes ezt viszonozni'. Minden egyes alkalommal megmondtam neki, hogy ez hülyeség. Minden nap tesz valamit a Romáért, akár a pályán, akár azon kívül, hiszen a csapat része."

Nagyon sok kérdést kapott Pallotta a Curva Sud-ot érintően és az elnök elismerte, kezdik zavarni a kritikák.

"Nem értem, hogy miként lehetett azt ennyire félreérteni, hogy miként érzek a Curva Sud iránt. Én mindig szerettem a kanyart, mindig. Tudom, hogy a Curva Sud a szív és a lélek, és csalódott vagyok amiatt, mert most a szív és a lélek kezd elszakadni a testtől, ami maga Róma. Ez engem kezd zavarni és az is, hogy az emberek azt gondolják én tehetek a dologról, mikor totál nem így van."

"Megpróbálok megoldást találni és még annál is keményebben dolgozom a megoldáson, mint ahogy önök gondolják. A tanácsokat elfogadom, de hangsúlyozom, folytatni fogom a harcot azok ellen, akik a rendbontásokat csinálják. Sajnos a stadion nem a mi tulajdonunk, ezért nem mi döntünk annak biztonságáról és biztosításáról. Viszont ahogy már elmondtam, folyamatosan egyeztetünk a rendőrséggel annak érdekében, hogy megtaláljuk a megoldást. A rendőrség azt kérte, hogy a lépcsők és a biztonsági kapuk legyenek szabadon hagyva, ne dobáljanak petárdákat és egyéb pirotechnikai eszközöket. Az énekléssel és a zászlókkal nincs semmi bajuk."

"Az is zavar, hogy a szurkolók azt hiszik, hogy mi nem látunk rá a dolgokra és hogy nem teszünk semmit, pedig pont, hogy nagyon keményen dolgozunk." 


forrás: asroma.hu