Recent comments

Friss Hírek

Hiba volt a Juventushoz igazolnom

A Juventus szurkolói aligha zárták szívükbe a csapat egykori játékosát, Felipe Melót, aki 2009-ben igazolt Torinóba, majd előbb kölcsönben, később véglegesen is Isztambulba költözött, végül most nyártól az Inter mezét viselve próbál ismét szerencsét Olaszországban.


A brazil játékos a vasárnapi rangadón már ellenfélként léphet majd pályára a Juventus ellen, s most felidézte kacskaringós pályafutását és a torinói időszakot. 

"Visszatértem, hogy beteljesítsek egy régi szerelmet." - nyilatkozta az Interhez igazolásáról  Felipe Melo a La Repubblica munkatársának nyilatkozva.

"Hét évvel ezelőtt az Inter játékosa lehettem volna. Mourinho meg akart szerezni, s én is szerettem volna nála játszani. Végül a Fiorentinához mentem, majd a Juventushoz, végül a Galatasarayhoz, ahol sokat nyertem.


Az úr úgy akarta, hogy itt legyek, így végül bezárult a kör. A Juve hiba volt, sokkal jobb lett volna az Interhez igazolni, ahol tripláztam volna.

Vasárnap egy olyan ellenfélre számítok, amely tiszteletet érdemel, nem szálltak ki a versenyből."

forrás: juventuz.blog.hu