Recent comments

Friss Hírek

Maximálisan bízunk Mihajlovicban

Silvio Berlusconi, a klub tulajdonosa a várakozásoknak megfelelően szombaton meglátogatta a csapatot Milanellóban.

 
Az olasz tulajdonos délután érkezett meg az edzőközpontba, ahol Gallianival és Mihajloviccal ebédelt illetve a játékosokkal is találkozott.

“Egy jó formában lévő csapatot láttam. Teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogyan alakultak a dolgok eddig a bajnokságban. Maximálisan bízunk Mihajlovicban. Rendszeresen beszélek az edzővel, a játékosokkal és Gallianival. Megkérdeztem a játékosokat, hogy mi állhat a rossz idénykezdés hátterében. Ez egy nagyon hosszú beszélgetés volt. Azt hiszem, hogy a mai látogatásommal sikerült motiválnom a játékosokat.” – mondta Berlusconi.

“Ebben az évben 150 millió eurót költöttünk, ami nagyon magas szám. Tudom, hogy a szurkolók elégedetlenek. Bee Taechaubol? Biztos vagyok abban, hogy ő egy megbízható személy. Fontos számunkra, hogy nyissunk Távol-Kelet felé, ahol rengeteg szurkolónk van. Remélem, hogy karácsonyig sikerül végleg lezárnunk az üzletet.”

“Vasárnap ott leszek a San Siróban és a szurkolókhoz hasonlóan én is győzelmet szeretnék látni.”

A Milan vasárnap délután 15:00-kor a Sassuolót fogadja a San Siróban.

forrás: acmilan.hu