Recent comments

Friss Hírek

GALLIANI: Elégedett vagyok a mercatóval

Adriano Galliani a Milan Channelnek értékelte a nemrég lezárult nyári mercatót.


“Boldog és elégedett vagyok a mercatónk miatt. A piacon erősnek kell maradnod és a jó időben kell lecsapnod az ellenfeledre, olyan ez mint a versenykerékpározás. A Parmával és Biabianyval megszületett a megállapodás, de Zaccardo elutasította a Parmát. Gondolkodtunk a pótláson és végül Bonaventurát választottuk. Nagyszerű játékos és ember. A szerződése aláírásakor elsírta magát örömében. A kedélyek lenyugodtak, most egy sikeres bajnokság a célunk.”

Az idei mercato szlogenje? Tapasztalat és jó kapcsolat menedzserekkel és ügynökökkel. Például, amikor megtudtam, hogy a Real Madridnál gondok vannak a kapuban, rögtön megcéloztam Diego Lópezt. 

Cristante? Ő maga kérte az eladását, mert túl nagy volt a konkurencia a középpályán. Próbáltam meggyőzni a maradásról, de távozni akart. Felajánlottam neki, hogy kölcsön adjuk egy olasz csapatnak, de azt válaszolta, hogy nem tudna és nem akarna a Milan ellen játszani, így külföldre igazolt. Az érte kapott összeget Bonaventurára költöttük, aki még mindig fiatal. Nagyszerű ember és technikás futballista egy személyben. Amint ugrott a Biabiany-üzlet, Bonaventura lett a befutó. Villámigazolás volt. 

Biabiany? Sajnálom, mindig nagy tiszteletet és elkötelezettséget mutatott felénk, de sajnos a futballban megtörténik az ilyesmi, ez most nem jött össze, nagyon sajnálom őt.”


A tar fejű vezető specialitása az ingyen, vagy részletre igazolt játékosok, és előbbiből idén sem volt hiány.

Ingyen igazolások? Nem szeretnék vitát generálni, de nem értem, hogy miért kellene kifizetni Diego Lópezért 10 milliót, ha ingyen is jöhet. 

Torres? Tognaccini (A MilanLab feje) felhívott tegnap, hogy közölje az orvosi vizsgálat második fele is jól sikerült. Most már csak a pályán nyújtott eredmények a fontosak. Mindig nagy lelkesedéssel dolgoztam a Milanért, egyelőre vezetjük a tabellát, meg kell tartani a helyezésünket.”

forrás: acmilan.hu