Recent comments

Friss Hírek

BENATIA: A Barca és a Real is vitt volna

A marokkói játékos szíve szerint maradt volna az AS Románál, ám a vezetőknek pénzre volt szükségük, így túladtak rajta. 


Münchenben jól érzi magát, annak ellenére, hogy kissé hideg van.

Mehdi Benatia az átigazolási szezon egyik legnagyobb fogása volt a Bayern München háza táján. Az AS Roma marokkói középhátvédje a sérült Javi Martinez pótlására érkezett a nyáron, ám egyelőre még nem mutatkozott be új csapatában.
A játékos a Kicker újságírójának elevenítette fel a nyáron történteket, és mesélte el többek között, hogy mely sztárklubok futottak versenyt egymással a megszerzéséért. 
"A Manchester City és Chelsea szerette volna, ha hozzájuk megyek, de volt érdeklődés a Real Madridtól és a Barcelonától is. Sokat beszéltem a jövőmről Walter Sabatinivel, a Roma sportigazgatójával. Ő elmondta, hogy a klub ugyan szeretne megtartani, de szükségük van a pénzre. Ez felidegesített, mert jól éreztem magam és maradtam volna. Félreértés ne essék, természetesen boldog vagyok, hogy a Bayern Münchenhez kerültem. A várost is szeretem, habár egy kicsit hűvös van itt" - nyilatkozta a marokkói védő, majd hozzátette, nincsen rajta semmilyen nyomás amiatt, hogy a bajorok 26 millió eurót fizettek érte.


Benatia pályára lépése legközelebb szombaton, a Bundesliga harmadik fordulójában lehet esedékes, amikor Pep Guardiola együttese a Stuttgarttot fogadja. 
forrás: hatharom.com