Recent comments

Friss Hírek

Tévez: A Scudetto háromnegyed részben már a miénk

A Juventus támadója, Carlos Tévez, aki átvette a vezetést az olasz góllövőlistán, úgy véli, hogy a Milan ellen aratott győzelmet követően a zebramezes csapat már háromnegyed részben meg is nyerte a bajnoki címet. 

 
"A lövésem védhetetlen volt, Abbiati semmit sem tehetett ellene." - értékelte a találatot a Tuttosportnak. 

"Ez volt a pályafutásom egyik legcsodálatosabb és legfontosabb találata. Már csak azért is, mert megünnepelhettem a fiam születését, s a cumi neki szólt."

Az argentin támadót megkérdezték arról is, hogy miként vélekedik az olasz játékvezetők ténykedéséről, hiszen több csapat is hevesen tiltakozik a bírói tévedések miatt, amelyekkel szerintük rendre bizonyos klubokat, köztük a Juventust, segítenek.


"Nem foglalkozunk azzal, ha mások feszültséget keltenek a bírók körül, mert mi a pályán győzünk. A Milan elleni sikert követően a bajnoki cím már háromnegyed részben a miénk."

"A Roma döntetlenjének köszönhetően, a San Siróban aratott győzelmünk valóban a bajnoki címet jelentheti számunkra, s ezért a győzelemért hat pont járna, nem csak három."

A korábban mindkét manchesteri klubnál megfordult játékos szót ejtett a Juventus mesteréről, Antonio Contéról is.

"Különleges a kapcsolatom Contéval, hiszen ő volt az első aki elbeszélgetett velem, hogy jobban megismerjen, s hogy a Juvéhoz hozzon. Hamar bebizonyította, hogy óriási bizalommal van irántam, s nagyon erősen szeretne leigazolni."

"Gyakran beszélünk, s azt érezteti velem, hogy fontos vagyok a Juve számára. Néha dicsér engem és a személyiségemet, ilyenkor azt mondja: »Egy oroszlán vagy!«. Máskor motivál engem. Például a San Siróban volt egy pillanat, amikor azt kérdezte: »Carlos, itt vagy?«. Azt válaszoltam, hogy igen."

"Aztán ezt be is bizonyítottam, s nem csak a gólommal. Conte és én azonos ambíciókkal rendelkezünk."

Annak ellenére, hogy Tévez kiváló formában van, továbbra sem kapott meghívott az argentin válogatottba Alejandro Sabella szövetségi kapitánytól.

"Nem tudom, hogy ez politikai döntés-e, de úgy gondolom, hogy inkább technikai jellegű."

forrás: juventuz.blog.hu